GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít a DSL feliratú lámpa, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben a DSL lámpa világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor az eszköz beállításainak ellenőrzése következik.  Nyiss meg egy böngészőt és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter illetve számsort: 192.168.1.254

  • Nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudod vezetékesen csatlakoztatni az eszközt, észrevételedet a fenti elérhetőségeinket jelezheted.
  • Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
  • Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználónevedet és jelszavadat, melyet az eszköz hátulján lévő címkén találsz meg. Felhasználónév: 3play (mindig) Jelszó: a "UserPass" után található kód. Miután bírtad a címkén található kódot, nyomd meg a Login gombot.

  • Ezt követően a megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd a "Network Interface" almenüt, majd a "DSL WAN connection" menüt. Itt láthatod, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, melynek működését korábban leellenőrizted, hogy csatlakozik-e az internethez, vagy sem.
  • Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez (az IP után nincs szám, és az üzenet is "Disconnected"), akkor kattints a "Network" menüre. Ott válaszd ki a "WAN", majd "Connect to Internet" almenüket. Itt írd be internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben küldtünk el számodra.
  • Amennyiben a Status nem került "Connected" állapotban vagy nem tudod az Internet felhasználónevedet és/vagy jelszavad, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha a Status "Connected" állapotba került, de a szolgáltatás nem működik, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. november 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!