Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik az internetem ZTE 931 VII digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL feliratú lámpa világít-e.
  • Amennyiben nem világít a DSL feliratú lámpa, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
  • Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe) van-e csatlakoztatva. Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL feliratú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a DSL feliratú lámpa, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Amennyiben a DSL lámpa világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor az eszköz beállításainak ellenőrzése következik.  Nyiss meg egy böngészőt és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter illetve számsort: 192.168.1.254

  • Nem jelenik meg a bejelentkező oldal vagy nem tudod vezetékesen csatlakoztatni az eszközt, észrevételedet a fenti elérhetőségeinket jelezheted.
  • Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
  • Amennyiben a szolgáltatás működik, de szeretnéd beállítani a vezeték nélküli kapcsolatot, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!
  • Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználónevedet és jelszavadat, melyet az eszköz hátulján lévő címkén találsz meg. Felhasználónév: 3play (mindig) Jelszó: a "UserPass" után található kód. Miután bírtad a címkén található kódot, nyomd meg a Login gombot.

  • Ezt követően a megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd a "Network Interface" almenüt, majd a "DSL WAN connection" menüt. Itt láthatod, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, melynek működését korábban leellenőrizted, hogy csatlakozik-e az internethez, vagy sem.
  • Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez (az IP után nincs szám, és az üzenet is "Disconnected"), akkor kattints a "Network" menüre. Ott válaszd ki a "WAN", majd "Connect to Internet" almenüket. Itt írd be internet felhasználóneved és jelszavad, amit korábban levélben és SMS-ben küldtünk el számodra.
  • Amennyiben a Status nem került "Connected" állapotban vagy nem tudod az Internet felhasználónevedet és/vagy jelszavad, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Ha a Status "Connected" állapotba került, de a szolgáltatás nem működik, figyelmedbe ajánljuk Műszaki segítségnyújtás szolgáltatásunkat, mely a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából díjmentesen hívható a 1422-es telefonszámon!

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. május 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!