Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Pirelli ADB DRG digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés - vonalas telefon" kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az előlapon a DSL szimbólumú LED világít-e.
- Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a DSL feliratú portból nem csúszott-e ki a kábel.
- Ellenőrizd, hogy a másik vége is a megfelelő helyre van-e csatlakoztatva (a fali csatlakozóba, vagy a szűrőbe). Ha úgy látod, hogy a csatlakozók a helyükön vannak, de a DSL szimbólumú LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Abba az esetben, ha továbbra sem világít a DSL szimbólumú LED, kérjük, hogy az észrevételét jelezd a fenti elérhetőségeinken.
- Ha a DSL LED világít, de a szolgáltatás nem működik, ellenőrizd, hogy az Internet LED világít-e.
Ha az Internet feliratú LED nem világít, akkor az eszköz beállításainak ellenőrzése következik. Nyiss meg egy böngészőt, és írd be a böngésző mezőjébe a következő karakter, illetve számsort: 192.168.1.254
- Ha vezetéken keresztül csatlakozol, de nem jelenik meg a bejelentkező oldal, kérjük, hogy az észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
-
Ha nem jelenik meg a bejelentkező oldal a vezeték nélküli hálózaton, kösd össze egy úgynevezett UTP kábellel a számítógéped hálózati csatlakozóját a digitális elosztó egyik szabad "LAN" feliratú csatlakozójával.
- Ha vezetéken vagy vezeték nélküli hálózaton megjelent a bejelentkező oldal, írd be felhasználónevedet és jelszavadat (itt a 3play/3play), majd nyomj a Login gombra.
Sikeres bejelentkezést követően az internet elérés ellenőrzése következik:
- A megjelenő oldal bal oldalán található főmenüben válaszd a "STATUS" menüpontot. Itt nézheted meg, hogy az internetkapcsolatot biztosító berendezés, melynek működését korábban ellenőrizted, csatlakozik-e az internethez vagy sem.
- Ha az eszköz nem kapcsolódik az internethez, vagyis az "IP ADDRESS" után nincs szám, akkor kattints a "WAN" menüre és írd be internet felhasználóneved és jelszavad. (Jelszavad és felhasználóneved levélben és SMS-ben küldtük ki.)
Hogyha ezután sem jelenik meg szám az "IP ADDRESS" mellett, vagy nem tudod a felhasználónevedet és/vagy jelszavadat, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted.
Amennyiben megjelent szám az "IP ADDRESS" mellett, de továbbra sem működik, ellenőrizd, hogy a telefon LED világít-e.
- Ha a telefon lámpa világít az eszközön, ellenőrizd a csatlakoztatott telefonkészüléked kábelét, működését. A készüléknek a Phone1 feliratú csatlakozóba kell bedugva lennie. Lehetőleg több telefonkészülékkel is próbáld ki, hogy az esetleges saját tulajdonú eszköz hibát kizárhasd.
-
Amennyiben továbbra sem működik a szolgáltatás, kérjük, észrevételed jelezd fenti elérhetőségeinken.
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!