GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

  • Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
    Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
  • Hogyha világítanak a LED-ek,de a szolgáltatás nem működik, ellenőrizd, hogy a PON feliratú LED világít-e?

  • Abban az esetben, ha nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a OPTICAL feliratú csatlakozóból nem csúszott-e ki a kábel. Ha úgy látod, hogy a csatlakozó a helyén van, de a négy LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Ha továbbra sem világít a PON LED, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a fenti elérhetőségeinken.
  • Amennyiben a PON LED világít, de a szolgáltatás nem működik, kérjük ellenőrizd, hogy a TEL LED világít-e.

  • Hogyha a TEL LED világít az eszközön, ellenőrizd a csatlakoztatott telefonkészülék kábelét, működését. A készüléknek a TEL1 feliratú csatlakozóba kell bedugva lennie. Lehetőleg több telefonkészülékkel is próbáld ki, hogy az esetleges saját tulajdonú eszköz hibát kizárhasd.

Amennyiben a szolgáltatás továbbra sem működik, észrevételedet a fenti elérhetőségeinken jelezheted.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. július 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!