Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 8245 digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.
-
Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Hogyha világítanak a LED-ek,de a szolgáltatás nem működik, ellenőrizd, hogy a PON feliratú LED világít-e?
- Abban az esetben, ha nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgáld meg, hogy a OPTICAL feliratú csatlakozóból nem csúszott-e ki a kábel. Ha úgy látod, hogy a csatlakozó a helyén van, de a négy LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
- Ha továbbra sem világít a PON LED, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a fenti elérhetőségeinken.
- Amennyiben a PON LED világít, de a szolgáltatás nem működik, kérjük ellenőrizd, hogy a TEL LED világít-e.
- Hogyha a TEL LED világít az eszközön, ellenőrizd a csatlakoztatott telefonkészülék kábelét, működését. A készüléknek a TEL1 feliratú csatlakozóba kell bedugva lennie. Lehetőleg több telefonkészülékkel is próbáld ki, hogy az esetleges saját tulajdonú eszköz hibát kizárhasd.
Amennyiben a szolgáltatás továbbra sem működik, észrevételedet a fenti elérhetőségeinken jelezheted.
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!