Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?
Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, világít-e a Power LED és a berendezés kap-e áramot.
Amennyiben az eszköz kap áramot, de a Power LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza. Amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével. Észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) is jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés - Internet" kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
- Ha a Power LED világít, de a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjünk ellenőrizd, hogy a LINK feliratú LED világít-e?
- Hogyha a LINK LED nem világít, kérjük, fordítsd meg az eszközt és nézd meg, hogy a képen jelölt csatlakozó, a helyére van-e bedugva, nem csúszott-e ki a helyéről. Ha a kábel a helyén van akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, kérjük, észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
- Abban az esetben, ha a LINK LED világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor ellenőrizd, hogy a VOIP feliratú LED világít-e.
- Ha VOIP lámpa világít az eszközön, ellenőrizd a csatlakoztatott telefonkészülék kábelét és működését, továbbá, hogy a Tel1 feliratú csatlakozóba van-e bedugva. Lehetőleg több telefonkészülékkel is próbáld ki, hogy az esetleges saját tulajdonú eszköz hibát kizárhasd.
Amennyiben a szolgáltatás továbbra sem működik, észrevételedet a fenti elérhetőségeinken jelezheted.
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!