GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a telefonom Huawei HG 850 digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, világít-e a Power LED és a berendezés kap-e áramot.

Amennyiben az eszköz kap áramot, de a Power LED nem világít, akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

  • Ha a Power LED világít, de a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjünk ellenőrizd, hogy a LINK feliratú LED világít-e?

  • Hogyha a LINK LED nem világít, kérjük, fordítsd meg az eszközt és nézd meg, hogy a képen jelölt csatlakozó, a helyére van-e bedugva, nem csúszott-e ki a helyéről. Ha a kábel a helyén van akkor kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold vissza, amennyiben a hiba még ezután is fenn áll, kérjük, észrevételedet jelezd a fenti elérhetőségeinken.
  • Abban az esetben, ha a LINK LED világít, de a szolgáltatás nem működik, akkor ellenőrizd, hogy a VOIP feliratú LED világít-e.

  • Ha VOIP lámpa világít az eszközön, ellenőrizd a csatlakoztatott telefonkészülék kábelét és működését, továbbá, hogy a Tel1 feliratú csatlakozóba van-e bedugva. Lehetőleg több telefonkészülékkel is próbáld ki, hogy az esetleges saját tulajdonú eszköz hibát kizárhasd.

Amennyiben a szolgáltatás továbbra sem működik, észrevételedet a fenti elérhetőségeinken jelezheted.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!