GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen eszközökkel használhatom a TV GO szolgáltatást?

Egy felhasználóhoz egyidejűleg két különböző eszközt regisztrálhatsz, illetve a filmeket lejátszhatod:

  • számítógépeden a TV GO portálon,
  • a már regisztrált mobileszközön, táblagépen.

Ez azt jelenti, hogy például:

  • egy számítógépen és mellette egy mobileszközön, vagy
  • akár egyszerre két mobileszközön (telefon vagy táblagép) is lehet filmeket nézni.

Ha egy új, harmadik készüléket szeretnél használni, akkor TV GO portálra történő bejelentkezésednél a rendszer automatikusan regisztrálja az eszközt és törli a legkorábban regisztrált eszközödet, így könnyedén bármikor új eszközön használhatod a TV GO szolgáltatásait.

A TV GO alkalmazást következő eszközökön érheted el:

  • legalább Android 4.4. vagy újabb, hivatalos verziójú operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokon és táblagépeken,
  • valamint legalább iOS 10 vagy  újabb verzió és ezen operációs rendszerek alverzióival is kompatibilis készüléktípusok (legalább iPhone 5s és az annál újabb készülékek vagy iPad3 és annál újabb készülékek).

A TV GO alkalmazás használata jelenleg nem támogatott okostévéken, Android TV Boxokon, Apple TV-n, illetve játékkonzolokon (Xbox, PlayStation stb.).

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!