2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Elfogadható-e a kinyomtatott elektronikus számla hivatalos ügyintézéskor?

Nem. Az elektronikus számla kinyomtatva elveszti a hitelességét, azonban bármilyen adathordozóra (CD, pendrive, memóriakártya stb.) mentve, hivatalos ügyek (pl. banki ügyek, hitelkérelem) intézésekor bemutatható.

A hiteles online számlakép fokozott biztonságú elektronikus aláírással és az aláírás időpontját hitelesítő időbélyeggel van ellátva, ezért hiteles elektronikus számlának minősül.

Amennyiben a számlák elszámolása fontos számodra (pl. egyéni vállalkozóként, vagy banki ügyintézéshez), javasoljuk, hogy elektronikusan, pdf formátumba lementve tárold és továbbítsd azokat, így hitelességük megmarad. Természetesen, a dokumentumok mentése mellett, saját felhasználásra továbbra is kinyomtathatod, lefűzheted az elektronikus számláidat.

Utoljára frissítve: 2021. július 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!