GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan jelezhetem nevem, illetve a személyi igazolvány számom módosulását?

1. Amennyiben csak az előfizető neve (és nem a személye), illetve okmányod száma változik, akkor a változást jelezheted:

  • üzleteinkben, a névváltozást igazoló személyes dokumentum (pl. személyi igazolvány, házassági anyakönyvi kivonat) bemutatásával, vagy
  • e-mailben, az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, a névváltozást igazoló okmány másolatának beküldésével,
  • faxon: 06 (1) 204-4128, a dokumentum másolatának beküldésével.

Ha nem küldöd be a szükséges dokumentumokat, akkor a módosítást csak üzletben kérheted! Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

2. Abban az esetben, ha az előfizető személyében történik változás (egy másik magánszemélyre szeretnéd átíratni a számodat):

  • az ügyintézés kizárólag személyesen, üzleteinkben lehetséges, a régi és az új előfizető együttes jelenlétében. A módosítás díja bruttó 4500 Ft/SIM-kártya/alkalom.

Az új előfizetőtől a vásárláshoz szükséges dokumentumok, a régitől pedig személyi igazolványa, és a lakcímkártyája bemutatását kérjük.

Figyelem! A név- és adatváltozás illetve az előfizetés átírása meghatalmazással nem intézhető!

Fontos információ, hogy ha a Telekom honlapon rendelsz bármilyen terméket, akkor még az átvétel előtt írasd át nálunk új adataidat, mivel más személy nem veheti át rendelésedet!

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2019. október 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!