Hogyan jelezhetem nevem, lakcímem illetve a személyi igazolvány számom változását?
1. Amennyiben csak az előfizető neve (és nem a személye), illetve okmányod száma változik, akkor a változást jelezheted:
- üzleteinkben, a névváltozást igazoló személyes dokumentum (pl. személyi igazolvány, házassági anyakönyvi kivonat) bemutatásával, vagy
-
e-mailben, az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával, a névváltozást igazoló okmány másolatának beküldésével,
- faxon: 06 (1) 204-4128, a dokumentum másolatának beküldésével.
Ha nem szeretnéd beküldeni a szükséges dokumentumok másolatát, akkor a módosítást csak üzletben kérheted! Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.
2. Abban az esetben, ha az előfizető személyében történik változás (egy másik magánszemélyre szeretnéd átíratni a számodat mobil havi díjas előfizetés esetén):
- az ügyintézés kizárólag személyesen, üzleteinkben lehetséges, a régi és az új előfizető együttes jelenlétében. A módosítás díja bruttó 4500 Ft/SIM-kártya/alkalom.
Az új előfizetőtől a vásárláshoz szükséges dokumentumok, a régitől pedig személyi igazolványa, és a lakcímkártyája bemutatását kérjük.
Figyelem!
A név- és adatváltozás illetve az előfizetés átírása meghatalmazással nem intézhető!
Fontos információ, hogy ha a Telekom honlapon rendelsz bármilyen terméket, akkor még az átvétel előtt írasd át nálunk új adataidat, mivel más személy nem veheti át rendelésedet!
Lakcímmódosításra az alábbiak szerint van lehetőséged:
- e-mailben, az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre küldött, előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt levél csatolásával
- Telekom chaten
-
Telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével
Amennyiben otthoni szolgáltatásaidat szeretnéd új címeden használni, akkor áthelyezést kell igényelned. Ennek feltételeiről itt olvashatsz bővebben.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!