Hogyan kérhetek igazolást arról, hogy nincs tartozásom?
Az igényt legegyszerűbben e-mailben jelezheti az előfizető, a "Módosítás, Megrendelés/Számla ügyintézés (másolat, egyenlegközlő, csekk kiküldése, hívásrészletező, fizetési mód)" kategória kiválasztásával és a saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott igény csatolásával.
Az igazolást (folyószámla-kivonatot) postai úton, az elő-, illetve számlafizető számlaküldési címére díjmentesen továbbítjuk.
Amennyiben mobil hívószámoddal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval belépsz az online ügyfélszolgálatunkra, abban az esetben az "Áttekintés" oldalon rögtön megjelenik, ha nincs számlatartozásod.
Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!