2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetek igazolást arról, hogy nincs tartozásom?

Az igényt legegyszerűbben e-mailben jelezheti az előfizető, a "Módosítás, Megrendelés/Számla ügyintézés (másolat, egyenlegközlő, csekk kiküldése, hívásrészletező, fizetési mód)" kategória kiválasztásával és a saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt, vagy lefotózott igény csatolásával.

Az igazolást (folyószámla-kivonatot) postai úton, az elő-, illetve számlafizető számlaküldési címére díjmentesen továbbítjuk.

Amennyiben mobil hívószámoddal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval belépsz az online ügyfélszolgálatunkra, abban az esetben az "Áttekintés" oldalon rögtön megjelenik, ha nincs számlatartozásod.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).



Utoljára frissítve: 2022. július 14.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!