Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?
Telekomnál:
Az Online rendelésszám a sikeres rendelést követően automatikusan megjelenik a weboldalon, de megtalálod a rendelés visszaigazoló e-mailben is. Kérdés esetén erre a rendelésszámra hivatkozhatsz kollégáinknál, akiktől a chaten érdeklődhetsz rendelésed állapotáról.
Külső partnerek esetén:
Személyes átvétel:
- FOXPOST csomagautomata: Az e-mailben kiküldött (CLFOX betűkkel kezdődő) csomagszámmal, a www.foxpost.hu oldalon tudod rendelésedet nyomonkövetni.
- Postán történő átvétel: A Posta által kiküldött e-mailben lévő szállítói csomagazonosító alapján tudod rendelésed nyomonkövetni a Posta honlapján.
Házhozszállítás:
- GLS futárszolgálat: A futárszolgálat oldalán (Csomagkeresés) a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján tudod követni a rendelésed.
- WSZL: A futárszolgálat által kiküldött értesítésben szereplő csomagszám alapján, a következő e-mail címen tudsz érdeklődni a rendelésed állapotáról: hazhozszallitas@waberers.com
- Home Delivery Team: A futárszolgálat által kiküldött e-mailben lévő csomagazonosító alapján tudod nyomonkövetni rendelésed a honlapon.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!