2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?

Telekomnál:

Az Online rendelésszám a sikeres rendelést követően automatikusan megjelenik a weboldalon, de megtalálod a rendelés visszaigazoló e-mailben is. Kérdés esetén erre a rendelésszámra hivatkozhatsz kollégáinknál, akiktől a chaten érdeklődhetsz rendelésed állapotáról.

Külső partnerek esetén:

Személyes átvétel:

  • Pick Pack Pont: A futárszolgálat által kiküldött e-mailben lévő rendelési azonosító (MAT azonosító, pl.: MAT2106260123456789) alapján a www.pickpackpont.hu oldalon tudod rendelésedet nyomonkövetni.
  • Postán történő átvétel: A Posta által kiküldött e-mailben lévő szállítói csomagazonosító alapján tudod rendelésed nyomonkövetni a Posta honlapján.

Házhozszállítás:

  • GLS futárszolgálat: A futárszolgálat oldalán (Csomagkeresés)  a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján tudod követni a rendelésed.
  • Waberer's: A futárszolgálat által kiküldött értesítésben szereplő csomagszám alapján, a következő e-mail címen tudsz érdeklődni a rendelésed állapotáról: hazhozszallitas@waberers.com
  • Home Delivery Team: A futárszolgálat által kiküldött e-mailben lévő  csomagazonosító alapján tudod nyomonkövetni rendelésed a honlapon

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!