GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan követhetem nyomon online megrendelésemet?

Az Online rendelésszám a sikeres rendelést követően automatikusan megjelenik a weboldalon, ezt a további kényelmesebb ügyintézés érdekében érdemes feljegyezned magadnak.

Az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető, és az információ mindig magában foglalja a legutóbb végzett tevékenységet.

Ha Pick Pack Pontba kérted a szállítást, és pl. csomagkövetést szeretnél, a vonalkód az alábbi módon épül fel:

  • 0000001487 és az Online megrendelésszám megadása szükséges.

Előfordulhat, hogy a számsor elé a PC betűket is be kell írnod.

Házhozszállítással:

  • a GLS futárszolgálattal:
    • a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtagot (pl. 61234567),
    • nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtagot (pl. 112345678) kell megadnod a felületen.
  • Waberer’s kiszállítás esetén egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát.

Rendelésed adatait, státuszát az online ügyfélszolgálatunkra - honlapunk jobb sarkában a "Belépés" gombra kattintva - bejelentkezve, a "Rendeléseim"menüpontban is nyomon követheted.


Fontos!

Ha az eszközt az otthoni előfizetésedhez rendelted, a fenti csomagkövetési oldalak használatára jelenleg nincs lehetőséged.

Utoljára frissítve: 2020. szeptember 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!