GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan követhetem nyomon online megrendelésemet?

Ha PickPack Pontba kérted a szállítást, és pl. csomagkövetést szeretnél, a vonalkód az alábbi módon épül fel:

  • 0000001487 és az Online megrendelésszám megadása szükséges.

Előfordulhat, hogy a számsor elé a PC betűket is be kell írnod.

Házhozszállítással, a GLS futárszolgálattal:

  • a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtagot (pl. 61234567),
  • nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtagot (pl. 112345678) kell megadnod a felületen.

Az Online rendelésszám a sikeres rendelést követően automatikusan megjelenik a weboldalon, ezt a további kényelmesebb ügyintézés érdekében érdemes feljegyezned magadnak.


Rendelésed adatait, státuszát az online ügyfélszolgálatunkra - honlapunk jobb sarkában a "Belépés" gombra kattintva - bejelentkezve, a "Rendeléseim"menüpontban is nyomon követheted.


Fontos!

Ha az eszközt az otthoni előfizetésedhez rendelted, a fenti csomagkövetési oldalak használatára jelenleg nincs lehetőséged.

Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!