Hogyan követhetem nyomon online megrendelésemet?
Az Online rendelésszám a sikeres rendelést követően automatikusan megjelenik a weboldalon, ezt a további kényelmesebb ügyintézés érdekében érdemes feljegyezned magadnak.
Az online csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető, és az információ mindig magában foglalja a legutóbb végzett tevékenységet.
Ha Pick Pack Pontba kérted a szállítást, és pl. csomagkövetést szeretnél, a vonalkód az alábbi módon épül fel:
- 0000001487 és az Online megrendelésszám megadása szükséges.
Előfordulhat, hogy a számsor elé a PC betűket is be kell írnod.
Házhozszállítással:
- a GLS futárszolgálattal:
- a Telekom Online shoptól kapott hétjegyű rendelésszám esetén a 6 előtagot (pl. 61234567),
- nyolcjegyű rendelésszám esetén az 1 előtagot (pl. 112345678) kell megadnod a felületen.
- Waberer’s kiszállítás esetén egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát.
Rendelésed adatait, státuszát az online ügyfélszolgálatunkra - honlapunk jobb sarkában a "Belépés" gombra kattintva - bejelentkezve, a "Rendeléseim"menüpontban is nyomon követheted.
Fontos!
Ha az eszközt az otthoni előfizetésedhez rendelted, a fenti csomagkövetési oldalak használatára jelenleg nincs lehetőséged.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!