Mit tegyek, ha Telekomos készüléket találtam?
Telekom üzleteinkben adhatod le a talált készüléket és/vagy SIM-kártyát.
Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.
Az ügyintézés során egy formanyomtatványt töltünk ki, melynek egy példányát átadjuk a megtalálónak. Ezután elvégezzük a szükséges ellenőrzéseket, és megpróbáljuk értesíteni az eszköz, illetve a kártya tulajdonosát. A készülék átvételéhez igazolni kell a tulajdonjogot vásárlási számlával, vagy jótállási jeggyel.
Ha az előfizető már korábban jelezte a készülék eltulajdonítását, akkor felvesszük a kapcsolatot a rendőrséggel.
Amennyiben az értesítés sikertelen, vagy ügyfelünk nem jelentkezik a leadott eszközért, SIM-kártyáért, akkor a készüléket továbbítjuk az illetékes Polgármesteri Hivatal Talált tárgyak osztályának.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!