GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha Telekomos készüléket találtam?

Telekom üzleteinkben adhatod le a talált készüléket és/vagy SIM-kártyát.

Honlapunkon időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.

Az ügyintézés során egy formanyomtatványt töltünk ki, melynek egy példányát átadjuk a megtalálónak. Ezután elvégezzük a szükséges ellenőrzéseket, és megpróbáljuk értesíteni az eszköz, illetve a kártya tulajdonosát. A készülék átvételéhez igazolni kell a tulajdonjogot vásárlási számlával, vagy jótállási jeggyel.

Ha az előfizető már korábban jelezte a készülék eltulajdonítását, akkor felvesszük a kapcsolatot a rendőrséggel.

Amennyiben az értesítés sikertelen, vagy ügyfelünk nem jelentkezik a leadott eszközért, SIM-kártyáért, akkor a készüléket továbbítjuk az illetékes Polgármesteri Hivatal Talált tárgyak osztályának.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2019. augusztus 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!