GYAKORI KÉRDÉSEK

Az interneten kiválasztott készüléket hol vehetem át?

A készleten lévő termékek képe mellett a "Részletek és vásárlás" gomb jelenik meg. Az "Átvétel és fizetés" oldalon azt láthatod, hogy milyen módon (házhoz szállítás, személyes átvétel) kérheted a kiszállítást. Az átvételkor - üzleteinkben, a GLS futárszolgálatnál és a Pick Pack Pontokban - fizethetsz bankkártyával.

  • Az azonnali átvételi lehetőségekről (Telekom üzletek), pontos helyszínekről a termékoldalon is tájékozódhatsz. Honlapunkon foglalj időpontot a Hozzád legközelebb eső, azonnali átvételre alkalmas üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.
  • Felhívjuk figyelmedet, hogy a népszerű, akciós modelljeinket érdemes minél előbb megrendelned, mert készleteink minden pillanatban változnak.
Fontos!
Ha megrendelt készüléke(ke)t a HDT (Home Delivery Team) szállítja ki, a futárnál kizárólag készpénzzel lehet fizetni, mivel a futároknál nincs bankkártya terminál.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2020. január 23.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!