Az általam kifogásolt havi számla a weboldalon befizetendő tételként látható, pedig korrekciós számlát is kaptam miatta. Mikor fog ez a számla eltűnni?
Az online ügyfélszolgálatunkra csak a havi rendszerességgel elkészülő számlákat töltjük fel.
Az Áfa törvény 175 § (1) bekezdése szerint Társaságunk csak olyan számlát köteles elektronikusan kiállítani, ahol az eredeti számlatartalom nem módosított.
Mivel a korrekciós számla az eredeti tartalmat módosítja, ezért azt csak postai úton tudjuk megküldeni. A korrekciós számla, és az ahhoz tartozó havi számla együtt érvényes, és ilyenkor mindig a jóváírással csökkentett összeget kell befizetned, melyet legegyszerűbben banki átutalással rendezhetsz, a havi számlán szereplő bankszámlaszámra. A közlemény rovatban a havi számlaszám feltüntetését kérjük.
Annak érdekében, hogy az online ügyfélszolgálatunkon az adatokat mielőbb frissíthessük, kérjük, hogy a befizetés tényéről egy rövid e-mailben a "Módosítás / Megrendelés / Számla ügyintézés (másolat, egyenlegközlő, csekk kiküldése, hívásrészletező, fizetési mód)" kategóriát kiválasztva tájékoztass bennünket az MT azonosító, és az előfizető aláírásának feltüntetésével.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!