GYAKORI KÉRDÉSEK

Az általam kifogásolt havi számla a weboldalon befizetendő tételként látható, pedig korrekciós számlát is kaptam miatta. Mikor fog ez a számla eltűnni?

Az online ügyfélszolgálatunkra csak a havi rendszerességgel elkészülő számlákat töltjük fel.

Az Áfa törvény 175 § (1) bekezdése szerint Társaságunk csak olyan számlát köteles elektronikusan kiállítani, ahol az eredeti számlatartalom nem módosított.

Mivel a korrekciós számla az eredeti tartalmat módosítja, ezért azt csak postai úton tudjuk megküldeni. A korrekciós számla, és az ahhoz tartozó havi számla együtt érvényes, és ilyenkor mindig a jóváírással csökkentett összeget kell befizetned, melyet legegyszerűbben banki átutalással rendezhetsz, a havi számlán szereplő bankszámlaszámra. A közlemény rovatban a havi számlaszám feltüntetését kérjük.

Annak érdekében, hogy az online ügyfélszolgálatunkon az adatokat mielőbb frissíthessük, kérjük, hogy a befizetés tényéről egy rövid e-mailben a Számla / Számlafizetés kategóriát kiválasztva tájékoztass bennünket az MT azonosító, és az előfizető aláírásának feltüntetésével.

Utoljára frissítve: 2019. május 27.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!