Mit tehetek, ha Inicializálási hiba a kliensben/Nincs jel hibaüzenet jelenik meg az IPTV képernyőjén?
- Ellenőrizd, hogy a digitális elosztó és a vevőegység megfelelően csatlakozik-e,
- áramtalanítsd az egész TV-rendszert (TV, digitális elosztó és vevőegység),
-
20 másodperc várakozás után kapcsold be elsőnek a digitális elosztót, majd 3 perc múlva a vevőegységet és a TV-t.
Ha a hibaüzenet továbbra is megjelenik a TV-készülék képernyőjén, otthoni szolgáltatásoddal kapcsolatos hibát könnyen és gyorsan bejelentheted erre a linkre kattintva, az oldalon megjelenő chat szolgáltatás segítségével. Észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) is jelezheted, ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!