GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha online rendelésemről nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Amennyiben nem kaptad meg a visszaigazoló levelet, előfordulhat, hogy a rendelési folyamat végén nem hagytad jóvá megrendelésed.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a rendelés folyamán, a jóváhagyó weboldalon már látható ugyan a megrendelés száma, ám maga a vásárlás ekkor még nem sikeres, meg is kell azt erősítened.

Kérjük, hogy hívószámoddal és jelszavaddal, vagy e-mail címeddel és jelszavaddal ismét lépj be az online ügyfélszolgálatunkra, ellenőrizd a Rendeléseim menüpontot, és ha még nem tetted meg, hagyd jóvá a vásárlást, vagy ellenőrizd, van-e termék a kosaradban.

Sikeresség esetén a következő üzenetet látod a weboldalon: "Köszönjük a vásárlást! Sikeres rendelés!"

Csak abban az esetben kapod meg e-mailben a rendelés-azonosítót, miután a vásárlást jóváhagytuk.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!