GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tehetek panaszt, bejelentést és mennyit kell várnom a válaszra?

Annak érdekében, hogy bejelentésedet a legrövidebb időn belül kivizsgálhassuk, és ennek eredményéről tájékoztathassunk, kérjük, hogy elérhetőségeink közül válaszd az online bejelentés lehetőségét:

  • bejelentkezés nélkül, az online levélíró felületünkről küldött levélben, ahol lehetőséged van csatolni a panasz teljes körű kivizsgálásához szükséges dokumentumokat.

Megkeresésedre lehetőség szerint minél hamarabb válaszolunk.

Az Általános Szerződési Feltételek szerint 30 napon belül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni.

Ha egy-egy probléma feltárásához szükséges műszaki vizsgálatokat nem tudjuk ezen idő alatt teljes körűen elvégezni, illetve az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat beszerezni, a vizsgálati idő meghosszabbodhat.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 16.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!