Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Már van Telekom otthoni előfizetésem, de lejárt a hűségidőm. Hol hosszabbíthatom meg?

Az online ügyfélszolgálatunkon - honlapunk tetején, a "Belépés" ikonra kattintva, majd bejelentkezve - részletesen tájékozódhatsz a címeden elérhető szolgáltatásokról, csomagokról és aktuális akciókról. Ha meglévő hűségidődből kevesebb mint 60 nap van hátra, akkor elindíthatod a hűségidő hosszabbítást, illetve, igényed szerint a csomagváltást is.

Felhívjuk figyelmed, hogy az oldalunkon megjelenő információk tájékoztató jellegűek. A szolgáltatások tényleges létesíthetőségéről csak a megrendelést követően, a műszaki felmérés után rendelkezünk pontos információval, illetve ekkor tudunk téged is tájékoztatni.

A fentieken túl, a hűséghosszabbítást kezdeményezheted még:

  • meglévő IPTV-előfizetésed esetén, a TV-készülék képernyőjén az Extrák menüpontban található TV-Előfizetésem alkalmazásban,
  • a 1414-es telefonszámunkon.

Javasoljuk, hogy a megrendelés előtt gondoskodj a lejárt számlád kiegyenlítéséről, mert díjtartozás esetén nem tudjuk teljesíteni a kérésed.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 19.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!