GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg a PIN- és PUK-kódomat, ha blokkoltam a SIM-kártyámat, de nem találom a kódot tartalmazó plasztik kártyát?

PIN-kód

Ha elfelejtetted vagy nem találod a PIN-kódodat, javasoljuk, hogy PUK1-kódod segítségével készíts újat. A PUK-kód beírása akkor válik elérhetővé, ha a PIN-kód megadásával már háromszor próbálkoztál, vagyis háromszor rossz PIN-kódot adtál meg. Az új egyedi PIN-kód elkészítéséhez - az érintett eszköz kiválasztása után -, ide kattintva találsz segítséget.


Havi díjas előfizetés PUK-kódja

  • Havi díjas előfizetés PUK-kódját - ha adtál meg korábban biztonsági kapcsolattartó e-mail címet - az online ügyfélszolgálatunkon találod meg a legegyszerűbben:
    • Add meg az érintett telefonszámot, nyomd meg a "Tovább" gombot, pipáld be a "Biztonsági ellenőrzést", majd kattints a "Nincs nálam a telefonom" linkre.
      Ha a következő oldalon, az e-mail-címed rendben, ismét  ok, pipáld be a "Biztonsági ellenőrzést", majd nyomd meg a "Kérem a az e-mailt" gombot. Az e-mail címedre kapott egyszer használatos jelszóval lépj be.
    • A bal oldali menüből válaszd ki a "Előfizetéseim" menüpontot, több előfizetés esetén válaszd ki az érintett hívószámot. A megjelenő oldalon nyisd le az "Alapadatok" ablakot, majd a "SIM-kártyai adatai" mellett találod a PUK-kód feliratot is, az alatt kattints a "Megnézem" linkre.
  • A blokkolt SIM-kártyához tartozó PUK-kódot más, akár Domino, akár havi díjas számról is lekérdezheted (másik szám megadása opciót választva) - az előfizetői jelszó ismeretében -, az alábbi önkiszolgáló felületeken:
    • az USSD-kóddal, külföldön is működő önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, másik készülékről is: *111# hívásindítás, Szolgáltatások és biztonság/Tiltás és biztonság/Biztonság/PUK-kód lekérdezés útvonalon, vagy
    • a 1414-es önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (1-es gomb), a Szolgáltatások és biztonság menüpontban.

Domino SIM-kártya PUK-kódja

Az érintett Domino hívószámról indítva a lekérdezést:

  • az USSD-kóddal, külföldről is működő önkiszolgáló ügyfélszolgálaton keresztül a *111# hívás indításával kérdezhető le, másik készülékről is, (Díjcsomagok, szolgáltatások/Szolgáltatás és biztonság/Biztonsági és értesítő szolgáltatások útvonalon) vagy
  • a 1777-es számon, Domino központunkon keresztül, ha már rendelkezel Domino jelszóval.

Amennyiben nem tudod az előfizetésedhez tartozó Domino jelszót, vagy még nem hoztad azt létre pl. a Domino központban, a PUK-kódot megigényelheted e-mail-ben (a Domino előfizető által saját kezűleg aláírt szkennelt levél csatolásával).


A PUK-kód kiadásának díjazását az Általános szerződési feltételek 5/a. mellékletében a Mobil Havi díjas és Mobil Domino díjszabásunkban olvashatod.

Ha a PUK-kódot helyesen adtad meg, és a feloldás sikeres, akkor készülékeden lehetőséged lesz egy új, általad kiválasztott PIN kód megadására.

Amennyiben a PUK-kódot tízszer hibásan írod be, a kártya biztonsági okokból végleg letiltásra kerül. Ilyenkor kártyacserére van szükség, melynek díja bruttó 4 500 Ft/alkalom/db.

A kártyacserét Telekom üzleteinkben igényelheted, ahová időpontot is foglalhatsz honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásunkban

Fontos, hogy a kártya cseréje előtt gondoskodj a régi SIM-kártyán tárolt adatok mentéséről, ellenkező esetben a rajta tárolt adatok, képek, egyéb tartalmak elvesznek! 


Fontos információ, hogy külföldről a 1414 és 1777 számok nem minden esetben érhetőek el.
Az EU területéről ügyfélszolgálatunk havi díjas és Dominos számokról egyaránt elérhető, a +36303440970-es számon.
Az Európai Unión kívül, ügyfélszolgálatunk a +3614474444 telefonszámon várja hívásod, a hívás díjazása a magyarországi előfizető felhívásának díjával egyezik meg.

Utoljára frissítve: 2019. július 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!