Honnan tudhatom meg a PIN- és PUK-kódomat, ha blokkoltam a SIM-kártyámat, de nem találom a kódot tartalmazó plasztik kártyát?
PIN-kód
Ha elfelejtetted vagy nem találod a PIN-kódodat, javasoljuk, hogy PUK1-kódod segítségével készíts újat. A PUK-kód beírására akkor van lehetőséged, ha a PIN-kód megadásával már háromszor próbálkoztál, vagyis háromszor rossz PIN-kódot adtál meg. Az új egyedi PIN-kód elkészítéséhez - az érintett eszköz kiválasztása után -, ide kattintva találsz segítséget.
Havi díjas előfizetés PUK-kódja az alábbi módokon igényelhető:
-
díjmentesen a Telekom fiókban ( az "Áttekintés" menüpontban, az adott előfizetés kiválasztása után a "Részletek"-re kattintva, majd az oldal alján)
- e-mail-ben
- Telekom chaten
- a 1414-es számon elérhető Telefonos ügyfélszolgálatunkon
A PUK kód kiadásához a telefonszámhoz tartozó ötjegyű szerződés szintű jelszó ismerete szükséges. Amennyiben nem emlékszel a szerződés szintű ötjegyű jelszavadra, akkor személyesen, üzleteinkben készíthetsz új jelszót.
Domino SIM-kártya PUK-kódja
Az érintett Domino hívószámról indítva a lekérdezést:
- díjmentesen a Telekom fiókban ( az "Áttekintés" menüpontban, az adott előfizetés kiválasztása után a "Részletek"-re kattintva, majd az oldal alján)
-
a 1777-es számon, Domino központunkon keresztül, ha már rendelkezel Domino jelszóval.
Amennyiben nem tudod az előfizetésedhez tartozó Domino jelszót, vagy még nem hoztad azt létre pl. a Domino központban, a PUK-kódot megigényelheted e-mail-ben (a Domino előfizető által saját kezűleg aláírt szkennelt levél csatolásával).
A PUK-kód kiadásának díjazását az Általános szerződési feltételek 3/a. mellékletében a Mobil Havi díjas és Mobil Domino díjszabásunkban olvashatod.
Ha a PUK-kódot helyesen adtad meg, és a feloldás sikeres, akkor készülékeden lehetőséged lesz egy új, általad kiválasztott PIN kód megadására.
Amennyiben a PUK-kódot tízszer hibásan írod be, a kártya biztonsági okokból végleg letiltásra kerül. Ilyenkor kártyacserére van szükség, melynek díja bruttó 2 500 Ft/alkalom/db.
A kártyacserét Telekom üzleteinkben igényelheted, ahová időpontot is foglalhatsz honlapunkon vagy a Telekom alkalmazásunkban.
A SIM-kártya cseréje csak a havi-díjas vagy Domino előfizető személyes jelenlétében, a személyes okmányai bemutatásával, illetve ügyvéd vagy közjegyző által készített hitelesített meghatalmazással lehetséges.
Fontos, hogy a kártya cseréje előtt gondoskodj a régi SIM-kártyán tárolt adatok mentéséről, ellenkező esetben a rajta tárolt adatok, képek, egyéb tartalmak elvesznek!
Fontos információ, hogy külföldről a 1414 és 1777 számok nem minden esetben érhetőek el.
Az EU területéről ügyfélszolgálatunk havi díjas és Dominos számokról egyaránt elérhető, a +36303440970-es számon.
Az Európai Unión kívül, ügyfélszolgálatunk a +3614474444 telefonszámon várja hívásod, a hívás díjazása a magyarországi előfizető felhívásának díjával egyezik meg.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!