2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol kérhetek segítséget a router beállításában?

Telekom által biztosított eszközök beállításához ide kattintva számos használati-, telepítési útmutatót és egyéb letölthető anyagot találhatsz.

Szereld magad konstrukcióban kézhez kapott eszközök beüzemeléséhez a 06 80 40 40 50 hívószámon kérhetsz segítséget munkatársainktól.

Ha az internet-szolgáltatás meghibásodása okozza a problémát, azt a 1414-es ügyfélszolgálati hívószámunkon jelentheted be.

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!