2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mikor fordulhatok a Műszaki segítségnyújtás csapatához?

A Műszaki segítségnyújtás szakértő csapata - külön díj ellenében - vállalja mindennemű számítástechnikával és internettel kapcsolatos probléma teljes körű, szakszerű és garanciális megoldását, mobileszközök és számítógépek beállítását, támogatását, hibajavítását és informatikai támogatását telefonon vagy online.

Hibaelhárítással, vagy egyéb kérdéseddel kapcsolatban hívd a 1422-es telefonszámot, melyen 08:00-tól 20:00 óráig várjuk hívásod.

Utoljára frissítve: 2021. július 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!