2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tennem, ha akadozik az IPTV-szolgáltatásom?

  • Ellenőrizd, hogy a digitális elosztó és a vevőegység megfelelően csatlakozik-e,
  • áramtalanítsd az egész TV-rendszert (TV, digitális elosztó és vevőegység),
  • 20 másodperc várakozás után kapcsold be elsőnek a digitális elosztót, majd 3 perc múlva a vevőegységet és a TV-t.

Ha az újraindítás után is akadozik a TV-szolgáltatás, kérjük, hogy jelezd észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a "Készülék és műszaki beállítások/Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz" kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!