Hogyan kérhetek számlamásolatot az otthoni szolgáltatásaimról?
Amennyiben már elektronikus számlát kapsz:
- a hiteles számlamásolatot díjmentesen tekintheted meg - belépést követően - a Telekom alkalmazásban a Pénzügyek vagy az online ügyfélszolgálatunk Számlák menüpontjában.
A megfelelő számlaszám melletti lefele mutató nyílra kattintva megjelennek az adott számla főbb adatai, illetve a "Hitelesített számla letöltése" linkre kattintva nyithatod meg vagy töltheted le a számlát .pdf vagy .xml formátumban.
Ne feledd, hogy az elektronikus számla kinyomtatva elveszti a hitelességét, azonban ha bármilyen adathordozóra (CD, pendrive stb.) lemented, a hivatalos ügyek (pl. banki- vagy adóügyek) intézésekor felhasználhatod.
Ha papír alapú havi számlát kapsz:
- a számlamásolatot a telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy üzleteinkben igényelheted meg. Ebben az esetben 8 évig visszamenőleg tudunk számlamásolatot küldeni.
A számlamásolat díja:
-
1414-es telefonszámunkon, az Önkiszolgáló ügyfélszolgálat (Hogyan kommunikáljak Vandával?) használatával: díjmentes,
- 1414-es telefonszámunkon, ügyintéző segítségével: bruttó 1000 Ft/db,
- személyesen, üzleteinkben: bruttó 1000 Ft/db.
Amennyiben nem kaptad meg az aktuális havi számládat, és ezt legkésőbb a hónap 25. napjáig jelzed, akkor a másolat kiadása díjmentes.
A számlamásolatot postafordultával küldjük ki (e-mailben nem), illetve csekket is mellékelünk, ha a választott fizetési módod csekkes (készpénzátutalási megbízás).
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!