Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan kérhetek számlamásolatot az otthoni szolgáltatásaimról?

Amennyiben már elektronikus számlát kapsz:

A megfelelő számlaszám melletti lefele mutató nyílra kattintva megjelennek az adott számla főbb adatai, illetve a "Hitelesített számla letöltése" linkre kattintva nyithatod meg vagy töltheted le  a számlát .pdf vagy .xml formátumban.

Ne feledd, hogy az elektronikus számla kinyomtatva elveszti a hitelességét, azonban ha bármilyen adathordozóra (CD, pendrive stb.) lemented, a hivatalos ügyek (pl. banki- vagy adóügyek) intézésekor felhasználhatod.


Ha papír alapú havi számlát kapsz:

  • a számlamásolatot  a telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy üzleteinkben igényelheted meg. Ebben az esetben 8 évig visszamenőleg tudunk számlamásolatot küldeni.

A számlamásolat díja:

Amennyiben nem kaptad meg az aktuális havi számládat, és ezt legkésőbb a hónap 25. napjáig jelzed, akkor a másolat kiadása díjmentes.
A számlamásolatot postafordultával küldjük ki (e-mailben nem), illetve csekket is mellékelünk, ha a választott fizetési módod csekkes (készpénzátutalási megbízás).


Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).

Utoljára frissítve: 2022. október 5.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!