2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Számlatartozásom van, kérhetem az otthoni szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?

Mindaddig, ameddig a folyószámládon díjtartozás van, nem tudjuk teljesíteni kérésedet. Ezért javasoljuk, hogy gondoskodj a lejárt beérkezési határidejű számla kiegyenlítéséről.

A számlát - a leggyorsabban - az alábbi módokon egyenlítheted ki:

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd be számláidat egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Ha az előfizetésed már korlátoztuk, javasoljuk, hogy a befizetés igazolást az alábbi elérhetőségeink egyikére küldd el:

A fenti faxszámon és e-mail címen kizárólag a befizetési igazolásokat fogadjuk.

Az igazolás beérkezése után minél hamarabb, de maximum 72 órán belül megszüntetjük a korlátozást. Ebben az esetben az Általános szerződési feltételeknek megfelelően, bruttó 5250 Ft-os visszakapcsolási díjat számlázunk ki, ami a következő havi számlában jelenik meg.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!