GYAKORI KÉRDÉSEK

Számlatartozásom van, kérhetem az otthoni szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?

Mindaddig, ameddig a folyószámládon díjtartozás van, nem tudjuk teljesíteni kérésedet. Ezért javasoljuk, hogy gondoskodj a lejárt beérkezési határidejű számla kiegyenlítéséről.

A számlát - a leggyorsabban - az alábbi módokon egyenlítheted ki:

Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd be számláidat egy kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Ha az előfizetésed már korlátoztuk, javasoljuk, hogy a befizetés igazolást az alábbi elérhetőségeink egyikére küldd el:

A fenti faxszámon és e-mail címen kizárólag a befizetési igazolásokat fogadjuk.

Az igazolás beérkezése után minél hamarabb, de maximum 72 órán belül megszüntetjük a korlátozást. Ebben az esetben az Általános szerződési feltételeknek megfelelően, bruttó 5250 Ft-os visszakapcsolási díjat számlázunk ki, ami a következő havi számlában jelenik meg.

Utoljára frissítve: 2019. november 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!