Számlatartozásom van, kérhetem az otthoni szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
Mindaddig, ameddig a folyószámládon díjtartozás van, nem tudjuk teljesíteni kérésedet. Ezért javasoljuk, hogy gondoskodj a lejárt beérkezési határidejű számla kiegyenlítéséről.
A számlát - a leggyorsabban - az alábbi módokon egyenlítheted ki:
- bankkártyával:
- mobilodról vagy tabletedről a Telekom alkalmazásban
- számítógépedről az online ügyfélszolgálaton
- vagy egyedi banki átutalással.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd be számláidat egy kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ha az előfizetésed már korlátoztuk, javasoljuk, hogy a befizetés igazolást az alábbi elérhetőségeink egyikére küldd el:
- a 06 1 265 9373 faxszámunkra,
-
vagy a behajtas@telekom.hu e-mail címünkre.
A fenti faxszámon és e-mail címen kizárólag a befizetési igazolásokat fogadjuk.
Az igazolás beérkezése után minél hamarabb, de maximum 72 órán belül megszüntetjük a korlátozást. Ebben az esetben az Általános szerződési feltételeknek megfelelően, bruttó 5250 Ft-os visszakapcsolási díjat számlázunk ki, ami a következő havi számlában jelenik meg.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!