GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem tudok kimenő levelet küldeni a postafiókomból. Miért korlátozták a levelezésem?

Kizárólag abban az esetben korlátozzuk a levélküldési lehetőséget a @t-online.hu végződésű e-mail címről, ha az érintett postafiókból SPAM tevékenységet regisztráltunk. Erről bővebben az Általános szerződési feltételek 2/c. melléletének 4.1. pontjában tájékozódhatsz.

A feloldás érdekében kérjük, végezz vírusirtást a számítógépeden, majd cseréld le a postafiókodhoz tartozó jelszavadat vagy fejezd be a nagy mennyiségű, kéretlen levelek küldését.
Ezt követően ide kattintva - az Ügyintézés/Szolgáltatásmódosítás kategóriát választva - jelezd felénk a fentiek teljesítését, hogy mihamarabb intézkedni tudjunk a teljes hozzáférés visszaállításáról.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!