GYAKORI KÉRDÉSEK

Szeretnék új digitális elosztót/modemet/vevőegységet. Kérhetem a meglévő cseréjét?

A szolgáltatáshoz biztosított eszközöket abban az esetben cseréljük, ha sávszélesség növelés/technológiaváltás miatt szükséges, vagy ha meghibásodott és emiatt az internet hozzáférés és/vagy a TV-szolgáltatás nem megfelelően működik. Egyéb esetben nincs lehetőség a cserére.

Ha problémát tapasztalsz, azt a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.

Telekom chaten is gyorsan intézkedhetsz: amennyiben van szabad ügyintézői elérhetőség, akkor kattints rá az oldal jobb oldalán vagy közepén elérhető chat-gombra.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Válaszd a "Készülék és műszaki beállítások / Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz" kategóriát. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.

Utoljára frissítve: 2019. november 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!