2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Elvesztettem a kapott havi számlát. Megtekinthetem online a legutóbbi számlám végösszegét, hogy befizethessem azt?

Igen, ha - a honlapunk jobb sarkában a "Belépés" gombra kattintva - sikeresen bejelentkezel az online ügyfélszolgálatunkra, akkor a befizetésre váró számla/számlák végösszegét megtekintheted a Számlák fülön, .pdf formátumban, évenkénti bontásban.

Havi számládat egyszerűen megtekintheted pdf formátumban okostelefonodon is, a Telekom alkalmazással:

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Az online ügyfélszolgálaton és a Telekom alkalmazásban is lehetőséged van a számla kiegyenlítésére, ha az internetes fizetési feltételeknek megfelelő bankkártyával (EC/MC, VISA, virtuális kártya vagy webkártya) rendelkezel.

Ha még nem elektronikus úton kapod számláidat, javasoljuk, hogy azok könnyebb és gyorsabb megtekintése, valamint a gördülékenyebb befizetés érdekében válaszd Elektronikus számla szolgáltatásunkat (otthoni, mobil előfizetésedhez), vagy regisztráció után használd a Díjnet oldalát.
Így a sikeres regisztrációt követő hónaptól a havi számlák mindig rendelkezésedre fognak állni online.

Az Elektronikus számla regisztrációt közvetlenül honlapunkról, a bejelentkezés után könnyen és gyorsan elindíthatod, ha az Elektronikus számla igénylése feliratra kattintasz, majd megadod azt az e-mail címet, melyre a számlákat szeretnéd majd kapni a következő hónaptól.

Amennyiben még nem rendelkezel Díjnet fiókkal, a regisztrációt a Díjnet honlapjának megnyitása után, a “Csatlakozz” hivatkozásra kattintva tudod elindítani.
Ha már rendelkezel Díjnet fiókkal, abban az esetben a Díjnet oldalára belépve kattints a „Számlakibocsátók” menüpontra, és a szolgáltatók közül válaszd ki a Telekomot, illetve azokat a szolgáltatókat, akiknek a számláit elektronikusan szeretnéd megkapni.

Az Elektronikus számla előnyei:

  • nem kell a papírcsekket lefűznöd,
  • nincs sorban állás,
  • díjmentes,
  • könnyen elérhető,
  • számlabefizetésed azonnal térül (ehhez kérjük, lépj ki- majd újra be az oldalra),
  • a fizetés is biztonságos.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!