GYAKORI KÉRDÉSEK

Elvesztettem a kapott havi számlát. Megtekinthetem online a legutóbbi számlám végösszegét, hogy befizethessem azt?

Igen, ha - a honlapunk jobb sarkában a "Belépés" gombra kattintva - sikeresen bejelentkezel az online ügyfélszolgálatunkra, akkor a befizetésre váró számla/számlák végösszegét megtekintheted a Számlák fülön, .pdf formátumban, évenkénti bontásban.

Havi számládat egyszerűen megtekintheted pdf formátumban okostelefonodon is, a Telekom alkalmazással:

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Az online ügyfélszolgálaton és a Telekom alkalmazásban is lehetőséged van a számla kiegyenlítésére, ha az internetes fizetési feltételeknek megfelelő bankkártyával (EC/MC, VISA, virtuális kártya vagy webkártya) rendelkezel.

Ha még nem elektronikus úton kapod számláidat, javasoljuk, hogy azok könnyebb és gyorsabb megtekintése, valamint a gördülékenyebb befizetés érdekében válaszd Elektronikus számla szolgáltatásunkat (otthoni, mobil előfizetésedhez), vagy regisztráció után használd a Díjnet oldalát.
Így a sikeres regisztrációt követő hónaptól a havi számlák mindig rendelkezésedre fognak állni online.

Az Elektronikus számla regisztrációt közvetlenül honlapunkról, a bejelentkezés után könnyen és gyorsan elindíthatod, ha az Elektronikus számla igénylése feliratra kattintasz, majd megadod azt az e-mail címet, melyre a számlákat szeretnéd majd kapni a következő hónaptól.

Az Elektronikus számla előnyei:

  • nem kell a papírcsekket lefűznöd,
  • nincs sorban állás,
  • díjmentes,
  • könnyen elérhető,
  • számlabefizetésed azonnal megtérül, ehhez kérünk, lépj ki- majd újra be az oldalra
  • a fizetés is biztonságos.

Utoljára frissítve: 2019. augusztus 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!