GYAKORI KÉRDÉSEK

Az előfizetésemhez beállított hívásátirányításaim külföldön is működnek?

Hívásátirányításaid havi díjas és Domino előfizetések esetén is működnek külföldön, a saját díjcsomagod díjai alapján.

  • A feltétel nélküli átirányítás bármely Telekom mobil-hívószámra díjmentes, akkor is, ha külföldön vagy, ezért javasoljuk, hogy ezt a beállítást alkalmazd. (Fontos, hogy ha az a fél, akire átirányítottad hívásaid ugyancsak külföldön tartózkodik, akkor neki a hívásfogadás roaming költségével számolnia kell.)
  • Amennyiben a hívásokat magyarországi – vezetékes vagy más mobil – telefonszámra feltétel nélkül irányítod át, csak a belföldi átirányítás  díját kell fizetned.
  • Feltétel nélküli Hangpostára irányított hívások esetén csak az üzenetek meghallgatásáért kell fizetni, melynek költsége megegyezik egy Magyarországra indított hívás díjával.
  • Felhívjuk figyelmed, hogy feltételes átirányítások (foglalt, nem elérhető, nem válaszol) esetén külföldön egy bejövő és egy átirányított hívás díját kell fizetni, függetlenül attól, hogy vezetékes, vagy más mobilszámra történt az átirányítás! Kivétel ez alól, ha a feltételes átirányítás Hangpostára történt, ilyenkor az átirányítás mindkét fél számára ingyenes.

Az átirányítás külföldi hívószámra nem lehetséges.

Utoljára frissítve: 2019. május 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!