2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Honnan tudhatom meg, hogy milyen postafiók tartozik az internet-előfizetésemhez?

A fióknév az a felhasználónév, melyet e-mail postafiókod eléréséhez használhatsz. Az internet eléréshez biztosított postafiókodba ide kattintva léphetsz be.

Az e-mail postafiókod azonosítóját  belépés után az online ügyfélszolgálatunkon tekintheted meg, illetve itt módosíthatod jelszavadat is:

  • válaszd ki az "Áttekintés"  oldalon az internet-előfizetésed és kattints a "Beállítások" linkre,
  • majd az „E-mail fiókok” menüpontban, a "Beállítások" gomb megnyomása után megjelenő oldalon add meg az új jelszavad.

A módosítást a 1414-es telefonszámunkon is kérheted.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!