GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi az a Telekom kedvezmény és hogyan működik?

Amennyiben otthoni és mobil szolgáltatással is rendelkezel: a létesített otthoni szolgáltatások jogán kapott kedvezményt kapja meg a mobil folyószámlán található minden lakossági új havi díjas mobilelőfizetés is, az előfizetői adatok egyezősége esetén.

Kedvezmény mértéke:

  • 2  vagy 3 meglévő otthoni szolgáltatás esetén 20%-os kedvezményt adunk minden, új havi díjas előfizetésre,

Amennyiben mobil, és otthoni szolgáltatást is szeretnél rendelni a Telekomtól, vagy meglévő mobil és otthoni előfizetéseidet kedvezményes csomagban szeretnéd használni, javasoljuk, hogy válaszd Magenta 1 ajánlatunkat.

A csomagkedvezmény-rendszer igénybevételének feltételei, ha otthoni szolgáltatással rendelkezel:

  • több, különböző típusú (TV, otthoni internet és otthoni telefon) Telekom szolgáltatást veszel igénybe,
  • az Előfizető személye és egyedi ügyfél azonosítója, folyószámla száma azonos,
  • a szolgáltatások számlázása és kiegyenlítése egy közös számlán történik,
  • valamint a szolgáltatásokat egyazon otthoni, digitális vezetékes hálózaton veszed igénybe (amennyiben ezt biztosítani tudjuk).

A kedvezmény mértéke:

  • 20 % Telekom kedvezmény 2 vagy 3 otthoni szolgáltatás igénybevétele esetén - ha a lent felsorolt szolgáltatások közül két különböző típusúval rendelkezel,

A kedvezményt biztosító díjcsomagok:

A honlapon feltüntetett díjcsomag árak Telekom kedvezmény nélkül értendők.

Felhívjuk figyelmed, hogy 30% havidíj-kedvezményt is kaphatsz, ha otthoni és mobil előfizetéssel rendelkezel. Válts Magenta1-re!

Amennyiben új ügyfelünkként kötsz szerződést, és adatkezelési hozzájárulást adsz a Telekomnak, akkor is kedvezményekben részesülhetsz. Az adatkezelést érintő változásokról az Általános szerződési feltételek 7. mellékletében találsz részletes információt.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 1.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!