Mi az a Telekom kedvezmény és hogyan működik?
Amennyiben otthoni és mobil szolgáltatással is rendelkezel: a létesített otthoni szolgáltatások jogán kapott kedvezményt kapja meg a mobil folyószámlán található minden lakossági új havi díjas mobilelőfizetés is, az előfizetői adatok egyezősége esetén.
Kedvezmény mértéke:
- 2 vagy 3 meglévő otthoni szolgáltatás esetén 20%-os kedvezményt adunk minden, új havi díjas előfizetésre,
Amennyiben mobil, és otthoni szolgáltatást is szeretnél rendelni a Telekomtól, vagy meglévő mobil és otthoni előfizetéseidet kedvezményes csomagban szeretnéd használni, javasoljuk, hogy válaszd Magenta 1 ajánlatunkat.
A csomagkedvezmény-rendszer igénybevételének feltételei, ha otthoni szolgáltatással rendelkezel:
- több, különböző típusú (TV, otthoni internet és otthoni telefon) Telekom szolgáltatást veszel igénybe,
- az Előfizető személye és egyedi ügyfél azonosítója, folyószámla száma azonos,
- a szolgáltatások számlázása és kiegyenlítése egy közös számlán történik,
- valamint a szolgáltatásokat egyazon otthoni, digitális vezetékes hálózaton veszed igénybe (amennyiben ezt biztosítani tudjuk).
A kedvezmény mértéke:
- 20 % Telekom kedvezmény 2 vagy 3 otthoni szolgáltatás igénybevétele esetén - ha a lent felsorolt szolgáltatások közül két különböző típusúval rendelkezel,
A kedvezményt biztosító díjcsomagok:
A honlapon feltüntetett díjcsomag árak Telekom kedvezmény nélkül értendők.
Felhívjuk figyelmed, hogy 30% havidíj-kedvezményt is kaphatsz, ha otthoni és mobil előfizetéssel rendelkezel. Válts Magenta 1-re!
Amennyiben új ügyfelünkként kötsz szerződést, és adatkezelési hozzájárulást adsz a Telekomnak, akkor is kedvezményekben részesülhetsz. Az adatkezelést érintő változásokról az Általános szerződési feltételek 5. mellékletében találsz részletes információt.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!