Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol rendelhetem meg az otthoni szolgáltatásokat?

Az otthoni szolgáltatásokat legegyszerűbben online (TV, internet, telefon) vagy telefonon (a 1414-es telefonszámunkon) rendelheted meg.

Ha meglévő szolgáltatásaidat szeretnéd bővíteni vagy módosítani, akkor az új szolgáltatás rendeléséhez kérjük, hogy a meglévő MT azonosítóddal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval lépj be - a honlapunk jobb felső sarkában, a "Belépés" gombbal elérhető - az online ügyfélszolgálatunkra.

Fontos, hogy a megrendelés rögzítésekor pontosan add meg elérhetőségi telefonszámodat!

Utoljára frissítve: 2021. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!