2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol rendelhetem meg az otthoni szolgáltatásokat?

Az otthoni szolgáltatásokat legegyszerűbben online (TV, internet, telefon) vagy telefonon (a 1414-es telefonszámunkon) rendelheted meg.

Ha meglévő szolgáltatásaidat szeretnéd bővíteni vagy módosítani, akkor az új szolgáltatás rendeléséhez kérjük, hogy a meglévő MT azonosítóddal és a kiküldött egyszer használatos jelszóval lépj be - a honlapunk jobb felső sarkában, a "Belépés" gombbal elérhető - az online ügyfélszolgálatunkra.

Fontos, hogy a megrendelés rögzítésekor pontosan add meg elérhetőségi telefonszámodat!

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!