GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha a TV GO szolgáltatáshoz nem sikerül telepítenem a kiegészítő szoftvert?

A kiegészítő szoftver telepítéséhez kérjük, vedd figyelembe az alábbiakat:

  • A telepítéséhez a bejelentkezett felhasználónak rendszergazda jogosultsággal kell rendelkeznie a számítógépen.
  • A telepítés befejezéséhez indítsd újra böngésződet (vagyis zárd be, majd nyisd meg újra).
  • Ha így sem működik a lejátszás, kérjük, bizonyosodj meg róla, hogy böngésződ a szolgáltatás használatához javasolt böngészők közé tartozik-e. A böngésződ típusáról és verziójáról általában a böngésző Súgó menüpontjában, a Névjegy címszó alatt tájékozódhatsz.
    A megfelelő minőségű képi élményhez javasoljuk a „Számítógéppel kapcsolatos feltételek” menüpontban ajánlott böngészők használatát! A pontos listáról a számítógéppel kapcsolatos feltételeknél írunk bővebben.
  • A sikertelen telepítést a böngésződ biztonsági beállításai is okozhatják. Kérjük, ezt is ellenőrizd!
  • Tapasztalataink alapján bizonyos vírusirtó programok - annak ellenére, hogy engedik a kiegészítő telepítését - a későbbi működését ellehetetlenítik. Amennyiben ilyet tapasztalsz, javasoljuk, írj nekünk a TV GO portálon elérhető „Írj nekünk” funkció segítségével.
  • Mac OS X 10.8 esetén a kiegészítő szoftver telepítése esetén hibaüzenet jelenhet meg „A(z) „tvgo.pkg” nem nyitható meg, mert nem azonosított fejlesztőtől származik.” A szoftver ekkor is telepíthető. Kattints a jobb egérgombbal, válaszd a megnyitást, majd ezt követően máris indítható a telepítés.
  • Ha fentiek ellenére sem sikerült telepítened a kiegészítő szoftvert, a TV GO-val  kapcsolatos észrevételeidet, javaslataidat a TV GO portálról elérhető „Írj nekünk” funkció segítségével juttathatod el a fejlesztőknek, melyet a TV GO honlap alján találsz meg.

Utoljára frissítve: 2019. július 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!