2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett panaszom, bejelentésem kivizsgálásának eredményével?

Elsődleges célunk, hogy számodra megnyugtató megoldást találjunk.

Annak érdekében, hogy a legrövidebb időn belül válaszolhassunk, kérünk, hogy elérhetőségeink közül válaszd az online kapcsolatfelvétel lehetőségét:

Ám ha a bejelentésedre kapott választ mégsem tartod megfelelőnek, ezt elérhetőségeink bármelyikén jelezheted felénk. Emellett jogosult vagy felügyeleti szerveinkhez fordulni, melyek elérhetőségét az Általános szerződési feltételekben (1. melléklet) találod.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2023. március 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!