Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett panaszom, bejelentésem kivizsgálásának eredményével?
Elsődleges célunk, hogy számodra megnyugtató megoldást találjunk.
Annak érdekében, hogy a legrövidebb időn belül válaszolhassunk, kérünk, hogy elérhetőségeink közül válaszd az online kapcsolatfelvétel lehetőségét:
-
online levélíró felületünkről küldd el leveled, ahol lehetőséged van dokumentumot is csatolni.
Ám ha a bejelentésedre kapott választ mégsem tartod megfelelőnek, ezt elérhetőségeink bármelyikén jelezheted felénk. Emellett jogosult vagy felügyeleti szerveinkhez fordulni, melyek elérhetőségét az Általános szerződési feltételekben (1. melléklet) találod.
Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!