Mit tehetek, ha nem jelennek meg a mobil elektronikus számláim az online felületen?
A havi elektronikus számláidat azok elkészítését és feltöltését követően több helyen is elérheted, miután megkaptad a havi számla elkészültéről szóló e-mail értesítőt:
-
Belépés után online ügyfélszolgálatunkon a Számlák menüpontban, évenkénti bontásban, 5 évre visszamenőleg, időrendi sorrendben. A .pdf file letöltéséhez legalább 7-es verziószámú Adobe Reader alkalmazás telepítése szükséges.
- Mobilkészülékeden, a Telekom alkalmazással, a Számlák menüpontban.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Amennyiben eltérést tapasztalsz, kérjük, ide kattintva a Számla/Számlafizetés kategóriában részletezd észrevételedet, hogy minél hamarabb a segítségedre lehessünk.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!