2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem jelennek meg a mobil elektronikus számláim az online felületen?

A havi elektronikus számláidat azok elkészítését és feltöltését követően több helyen is elérheted, miután megkaptad a havi számla elkészültéről szóló e-mail értesítőt:

  • Belépés után online ügyfélszolgálatunkon a Számlák menüpontban, évenkénti bontásban, 5 évre visszamenőleg, időrendi sorrendben. A .pdf file letöltéséhez legalább 7-es verziószámú Adobe Reader alkalmazás telepítése szükséges.
  • Mobilkészülékeden, a Telekom alkalmazással, a Pénzügyek menüpontban.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Amennyiben eltérést tapasztalsz, kérjük, ide kattintva a "Tájékoztatás/Online felülettel kapcsolatos bejelentés" kategóriában részletezd észrevételedet, hogy minél hamarabb a segítségedre lehessünk.

Utoljára frissítve: 2022. december 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!