GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tehetek, ha nem működik a TV-szolgáltatásom Huawei HG 850a digitális elosztó használata esetén?

Első lépésként ellenőrizd le a digitális elosztó működését. Ha a berendezésen nem világítanak a különböző LED-ek, győződj meg róla, hogy az eszköz be van-e kapcsolva, illetve kap-e áramot.

  • Amennyiben az eszköz kap áramot, de nem világítanak a LED-ek, észrevételedet a leggyorsabban a 1414-es telefonszámunkon (Hogyan kommunikáljak Vandával?) jelezheted ahol munkatársaink azonnal elindítják a javítás folyamatát.
    Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást a Készülék és műszaki beállítások/Készülékbeállítás kategóriát választva. Ebben az esetben 3 napon belül felhívunk a megadott telefonszámon.
  • Hogyha világítanak a LED-ek, de a szolgáltatás nem működik, nézd meg, hogy az eszköz tetején a LINK feliratú LED világít-e.
  • Amennyiben nem világít, fordítsd meg az eszközt, és vizsgád meg, hogy az OPTICAL feliratú csatlakozóból nem csúszott-e ki a kábel. Ha úgy látod, hogy a csatlakozó a helyén van, de a négy LED nem világít, kapcsold ki az eszközt, majd 10 másodperc elteltével kapcsold be.
  • Abban az esetben, ha a LINK LED világít, de a szolgáltatás nem működik, javasoljuk, hogy ellenőrizd a set top boxot. Vizsgáld meg, hogy nem csúszott-e ki a helyéről a digitális elosztót és a set top box-ot összekötő kábel (A set top box-okat a LAN2, LAN3 illetve LAN4 csatlakozóba kell bedugni, a LAN1 csatlakozó az internet hozzáférésnek van fenntartva).

Ha a set top boxot már ellenőrizted, és a szolgáltatás továbbra sem működik, kérjük, hogy a hibát jelezd a fenti elérhetőségeinken.

Továbbá figyelmedbe ajánljuk a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve Te is megoszthatod tapasztalataidat, tudásodat.

Utoljára frissítve: 2019. november 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!