GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi történik a panaszkivizsgálás során?

Társaságunk minden egyes panaszt a lehető legnagyobb odafigyeléssel kezel, minden ügyfelünk bejelentése fontos számunkra.

Törekszünk a bejelentést objektíven, az ügyfeleink szemszögéből megközelített valós képet vizsgálni. Függetlenül attól, hogy a kivizsgálás során a megadott panaszt jogosnak, jogtalannak, vagy a tevékenységünkhöz nem kapcsolódónak ítélnénk, részletekbe menően tájékoztatni fogunk döntésünk eredményéről és annak indokáról.

Meghallgatunk, és rögzítjük a panaszod, bejelentésed:

  • A panaszhoz egy iktatószámot rendelünk, amely segítségével a későbbiekben könnyedén érdeklődhetsz a panaszkivizsgálás folyamatáról.
  • Gondoskodunk arról, hogy a kivizsgálás során az érintett szakterület bevonásra kerüljön. Ez garantálja, hogy minden általad jelzett problémát teljes körű szakértelemmel vizsgáljunk ki.
  • Minden esetben igyekszünk az érintett kollégával egyeztetni, amennyiben a reklamációval kapcsolatban mérvadó, a beszélgetés visszahallgatására is lehetőségünk van.

Teljes körűen kivizsgáljuk panaszod, folyamatosan keresve a megoldást:

  • minden részletre figyelve körültekintően, és objektíven járunk el,
  • ha hibáztunk, gondoskodunk a hiba gyors javításáról,
  • folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel a tudomásunkra jutott problémák későbbi felmerülése megszüntethető.

A kivizsgálás eredményéről lehetőség szerint minél előbb tájékoztatunk:

  • Amennyiben a kivizsgálást 30 napon belül nem tudjuk teljes körűen elvégezni, illetve az elbíráláshoz szükséges véleményeket, információkat nem tudjuk beszerezni (mert pl. harmadik fél közreműködése szükséges), természetesen tájékoztatunk a vizsgálati idő meghosszabbításáról.

Az ügyfeleink elégedettsége érdekében kialakított panaszkezelési folyamat részleteiről ide kattintva tájékozódhatsz.

Utoljára frissítve: 2019. július 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!