Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?

Az MT ügyfélazonosító egy 9 jegyből álló egyedi számsor, melyet (elsősorban az otthoni) előfizetésed - telefonos, személyes vagy online - ügyfélszolgálaton történő azonosításra használunk.
Az előfizetésedhez tartozó MT-ügyfél-azonosítót a számla első lapjának bal oldalán találod meg.

Az MT ügyfélazonosítódhoz kapcsolódik egy öt számjegyű jelszó is, aminek segítségével telefonos vagy személyes ügyintézéskor konkrét információkat kérhetsz az előfizetésedről illetve a számláidról, szolgáltatást rendelhetsz meg vagy módosíthatod a már meglévőket.
A jelszót a szerződéskötéskor (üzletben vagy telefonon az ügyintézőnek, online vásárlás esetén a weboldalon) kellett megadnod, az a szerződésen vagy a számlán sem szerepel.

A jelszavad módosítására - belépés után, a korábban beállított jelszó ismeretében - online ügyfélszolgálatunkon van lehetőséged, az MT azonosítód vagy hívószámod és az egyszer használatos jelszó vagy személyes adataid megadása után a "Beállítások/Személyes adatok" menüpontban, majd "A regisztrált adataid" szekcióban.

Az elfelejtett öt számjegyű jelszó módosítására - adataid védelme miatt - kizárólag személyesen, üzleteinkben van lehetőséged. Javasoljuk, hogy a minimális várakozási érdekében foglalj időpontot honlapunkon a hozzád legközelebb eső üzletünkbe.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!